Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając udogodnienia, staramy się zapewnić jak największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Masz prawo do złożenia skargi na brak dostępności. Skargę możesz złożyć w następujących formach:
- listownie na adres – 32-340 Wolbrom, ul. Krakowska 26 lub na adres dowolnej naszej Placówki;
- telefonicznie lub e-mailem: ;
- osobiście – pisemnie lub ustnie w naszej Placówce, złożona ustnie musi być potwierdzona poprzez złożenie jej na formularzu;
- elektronicznie w ramach usługi eDoręczenia na skrzynkę: AE:PL-67886-22174-GCICE-28,
podając:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
- wskaż produkt albo usługę, której dotyczy skarga,
- wskaż wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.
Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnieniu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON.